روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۱۹*

 

سلام به دوستای گل خودم

از اینکه همراه همیشگی منید ممنون

با اجازتون دارم میرم سفر

زیارت امام رضا...

اگه دوس داشتین حرفاتون رو برام یادگاری بذارین

عزیزدلم اینجا هست و تاییدش میکنه!

دلم براتون تنگ میشه

ضمنا عیدتون هم مبارک

امیدوارم به همتون خوش بگذره

قربان شما: یکی از مادوتا

۲۱۸*

یک سال روزه جدایی کافی نیست؟! 

اینهمه نبودن و ندیدن و نبوسیدن کافی نیست؟! 

به دلم نگاه کن! 

به اندازه کافی پرهیزکار شده ام خدایا... 

 

پس کی ماه من تو اسمون زندگیم حلول میکنه؟!

۲۱۷*

نمی  خوام بخندم!             وقتی نگاهم به نگاهت نیست..

نمی خوام گریه کنم!           وقتی سرم رو شونه هات نیست..

نمی خوام حرف بزنم!          وقتی کلمات حالمو نمی فهمند..

نمی خوام سکوت کنم!        وقتی صدام پراز فریاده..

نمی خوام بخوابم!              وقتی رویاتو نمی بینم..

نمی خوام بیدار بشم!          وقتی بختم خوابیده..

نمی خوام بغض کنم!            وقتی گلو گیر میشه..

نمی خوام اشک بریزم!          وقتی دستای نوازشگرتو ندارم..

نمی خوام!

نمی خوام!

هیچ چیزی رو بی تو نمی خوام...

من... فقط... تو رو... می خوام....

 

۲۱۶*

 

عاشقی سوختن و ساختن است 

فرقی نمی کند شمع باشی یا پروانه  

عاشق 

 مثل شمع میسوزد 

و مثل پروانه خود را به آتش می زند 

و از خودش هیچ نمی ماند...

۲۱۵*

حسودیم میشه ! 

به آب 

 که هرروز صورتتو نوازش میکنه! 

به آفتاب 

که هرروز به لبات بوسه میزنه ! 

به آیینه 

که هر روز روی ماه تو رو می بینه ! 

به هوا 

که هر لحظه تو وجودت جاری میشه! 

حسودیم میشه! 

به همه چیز و همه کس و همه جا! 

که تورو کنار خودشون دارند ولی من نه...!