روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

411



گاهی گر از ملال محبت

برانمت

دوری چنان مکن که به شیون بخوانمت

پیوند جان جدا شدنی نیست ماه من

تن نیستی که جان دهم و وارهانمت ..."             ( فریدون مشیری )


410

گفتم که : پای توبه بمان ... دوست دارمت

عاشق تر از همیشه ... بدان دوست دارمت

 

بگذار تا دوباره بگویم ... که من هنوز

در لحظه های تلخ زمان دوست دارمت

 

آه ای بهار چشم ترم ... عاشقانه تر ،

در روز های سرد خزان دوست دارمت

 

یک جمله زخم های مرا خوب می کند

یک جمله ی غریبه ... همان : دوست دارمت!

 

این بار پا به پای تو ساکت نمی شوم

تا انتهای تاب و توان دوست دارمت...

 

شعر : علی مردانی

خیلی دلم میخواس اینو بهت هدیه بدم!

                                                  عاشقتــــــــــمـــ....ラブラブ のデコメ絵文字

409

دلم درد می کنـــد...

  برایم قرص روی ماهتــــ را  بیـــآور!


http://axgig.com/images/12968794869937268212.jpg

408

سکوت می‌کنم و عشق، در دلم جاری است
که این شگفت‌ترین نوع خویشتن‌داری است

حسین منزوی



SO NICE :)


407*

لحظه هــایی هستــــ که لال می شوی!

دلتــ می خواهد از دل بی قرآر و دلتنگی هــآیش حرفـــ بزنی...

بگویی که دیگـــر بیش از این طاقت جدآیی نداری...

بگویی که گرمی نفس هــآیش را می خواهی...

بگویی که لحظه هــآیت سخت می گذرد..

بگویی که شبهــآی چشمــآنت بارآنیست..

ولی سکــوت سنگیـــن تر از آن است که تـــو تاب شکستنش را داشته بـــآشی...