روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

300*

اینقدر بهـــآنه نگیر..!
هزار شعر عــآشقآنه بخوانی
           و هزآر آواز دلتنگی سر دهی 
                  باز هم روزگار همین است وبس...

هر روز مرا با خودت به گوشه ای می کشانی
پر از دلتنگی می شوی و پریشآنم می کنی..
پر از غم می شوی و گریآنم می کنی..
پر از عشق می شوی و بیتابم می کنی..

بس کن دیگر!
خسته ام کردی
هی...
بآتو هستم دل...

299

 بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود...

                           داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود...

298*

     ღ در آغوشــــم بگیــــر 

بگذار عطر نفس هآیتــ در تنـــم بپیچـــد

و سرمســــت کنــد روح خستـــه ام را...


       در آغوشــم بگیــــر  

که دیگــــر از زمین خسته شده ام

و آغوشت بهشتـــ رویــآهای من استــ.....

    

297

دیر که جواب میدهی نگران می شوم ...! 

می گویند نگرانی ، عشق نیست !


چند روز که صدای خنده هایت را نمی شنوم دلتنگ می شوم ...!

می گویند دلتنگی ، عشق نیست !


به بودنت،به عاشقانه هایت عادت کرده ام ...!

می گویند عادت عشق نیست !


و من هنوز حیرانم از این همه که درگیرم با تو ..

 و می گویند عشق نیست !


تو بگو عشق هست ؟ !

یا عشق نیست ؟ !

296*

هر وقت صدایت می کنم مرا می شنوی...


هروقت نگاهت را می خواهم مرا می بینی...


هر وقت حضورت را می طلبم در کنار منی...


چه بی اندازه می خواهمت


خدای مهربانم...