روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۱۵*

حسودیم میشه ! 

به آب 

 که هرروز صورتتو نوازش میکنه! 

به آفتاب 

که هرروز به لبات بوسه میزنه ! 

به آیینه 

که هر روز روی ماه تو رو می بینه ! 

به هوا 

که هر لحظه تو وجودت جاری میشه! 

حسودیم میشه! 

به همه چیز و همه کس و همه جا! 

که تورو کنار خودشون دارند ولی من نه...!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیس سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:02 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

حسودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
havvvvvvvvvvv
نزن این حرفو ...
متنت قشنگ بود ...
هنگامه یه آهنگ داره یه همچین چیزیه ...
بگو من از کی بگیرم
حتی یه بار سراغتو
دارم حسودی میکنم
به آینه ی اتاق تو
کاش جای اون آینه بودم
هر روز تو رو می دیدمت
اگر که بالشت بودم
هر لحظه می بوسیدمت ...
اسمش خالکوبی ...
گوش دادی ؟؟؟

نه گوش ندادم

احسان چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 05:54 ق.ظ http://www.one-love.mihanblog.com

گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود

از هرچه زندگیست دلت سیر می شود

گویی به خواب بود جوانیمان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم آنکه کجایی چه می کنی

بی عشق سر مکن که دلت پیر می شود.

حسین چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام باران عزیز
اولا قالب جدید ت مباررررررک باشه
خیلی قشنگه ،
اما این چند روزه اینقدر تبل شدم که میام وبت و فقط
اهنگ قشنگت رو گوش میدم،ولی حال ندارم نظر بزارم
میشخ لینک دانلودش رو برام بفرستی
مرسی

سلامت باشی
نه نمیشه!!!

مهدیس چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

گوش ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


این فقط در یک صورت امکان پذیره اونم اینه که از هنگامه خوشت نیاد چون این خیلی آهنگ معروفیه ...
واقعانم قشنگه ...
دانلود کن حتما

خب گوش ندادم دیگه!!!
اونم به خاطر اینه که من اهنگای اونور ابی رو زیاد گوش نمیدم
البته اگه قشنگ باشه چرا
ولی معمولا شعراشون جالب نیس
حالا این یکی رو که سفارش کردی حتما گوش میکنم

گیسووووووووووو چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام عزیزم ........خیییییییییییییلی قشنگ بود عاااااااااالی ...مرسی....این آهنگ خالکوبی که مهدیس گفتو حمیدعسکری هم خونده بعد واسه هنگامه و حمیدعسگریو باهم میکس کردن................قشنگه بگووووووووووووش..... مخصوصا واسه هنگامه...ولی همه اینا یه طرف پست قشنگ تویه طرف........

قربون محبتت...

goli چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

سلام عزییییییزم...خوبی؟دیدی اومدم...؟شرمنده دیر شد...کلا دیگه اعصاب معصاب دارم بیام نت...از بس که از دست بلاگ اسکای عصبانیم...
متنت قشنگ بود...مهدیسی راس میگه,این آهنگو گوش بوده...مضمونش با متنت میخوره...

واااااااااااااااای اینجا هم که هنوز عصبانی هستی
کلا همشون یه گیری دارن فقط بلاگ اسکای که نیس
چشم گلی خانوم رفتم که بگوشم!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد