روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

409

دلم درد می کنـــد...

  برایم قرص روی ماهتــــ را  بیـــآور!


http://axgig.com/images/12968794869937268212.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
яαzιєн جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 11:16 ق.ظ http://ra-azmoodeh.blogfa.com/

در و دیــــــــــــــوار اتـــــــــــــــــاقم

بـــــــــــــــوی خـــــــــــ♥ـــــــون میدهـــــــــــــد

مـــــــــــن امشـــــــــــب

تمــــــــــــــام وابستگــــــــــــــــــی ام را بـــــــــــــه تیــــ♥ـــــــغ کشـــــــــــــیده ام...

яαzιєн شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 06:11 ب.ظ http://ra-azmoodeh.blogfa.com/

آپـــــَ♥ـــــــــ♥ـــــــم[قلب]

مائده یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

آه اَز نَفَس پاک تو و صبح نشابور
اَز چشم تو و حجره ی فیروزه تَرآشی...!
بسیار این آهنگ دوسد دآشتَنی هَست :*
و تو نیـز!
.
خنده ات ساخت و ساز، اخم تو ویرانی ها
گیسوانت  گــــره  کــــور  پریشانـــی ها
.
اشک تو در صدد حمله ی قلبی به من است
یورش  آورده  به  من  لشکر "اشکانی ها"!
.
نقش ابروی تو را جای مدل در سر داشت-
طاق ها  ساخت،  اگر  دولت  ساسانی ها
.
از لب سرخ تو حرفی نزدم، می ترسم
زعفران  باد کند  دست ِ خراسانی ها!
.
درّی و در دل یک مشت پر از مروارید
نادری  باز  در  انبــــوه  فراوانـــی ها...
#جواد_منفرد

شب یلدا که گذشته، ولی انگار که تو
هندوانه زده ای بار ، ز جیرفتی ها...! :))))

مائده یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 03:42 ب.ظ

مَنَم و عاشق این شعر!
.
دلخوشم با غزلی تازه، همینم کافیست
تو مرا باز رساندی به یقینم، کافیست

قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو؟
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافیست …

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست …

آسمانی تو ! در آن گستره خورشیدی کن
من همین قدر که گرم است زمینم کافیست

من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه
برگی از باغچه ی شعر بچینم کافیست !

فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز
که همین شوق مرا، خوب ترینم! کافیست …

استاد #محمد_علی_بهمنی

وااای ینی از عاشق من بودن انصراف دادی؟!! :)
ممنون خیلی قشنگ بود
والا منم به
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست …قانعم!!!
ولی کو دیدن از راه دور......:(

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد