روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

382*


روـز ـاول : نگـآهـمـ کرد    ...    به نگــاهش لبخنــد زدمـ

ـروز دوم : اسمـمـ رآ پرسیــد   ...   نگــآهش کردمـ!

ـروز ـــوم: صــدآیـَم زد   ...    از کجـآفهمیـده بود؟!

ـروز چهــآرم :کنـآرم نشسـتــ   ...   دستشـ رآ گرفتــم


ـروز پنجم : گفت عطر نـآرنج می دهی..من عـآشق نــآرنجی اَم!

           ...گفتم مثل فرشتـه هـآـی ـآسمـآن معصـومی.. من عـآشق آبی اَم!

 

ـروز ششـم :سـرش رآ رـوی شــانه اَم گذاشـتــ   ...   لبـم را ـروـی لبـ هـآیش..


ـروز هفتـم : ـاو عـآشق من بــود   ...   من عــآشق ـاو..


ـروز بعد بـآهم قدم زدیـم..حـرف زدیم..خندیدیـمـ..

       ـروز بعد هـم - دیگر عدد روزهــآ مهـم نبـود - بـآهم قدم زدیـم..شعـر خـوآندیمـ..خندیدیـمـ..


ـروز بعد بـآرآن ـآمـد..ولی ـاو نیـآمد..

شبِ همـآن روز - حـآلا شبهآ هم مهـمـ بود _ بـآرآن هم چنـآن می بـآریــد


ـروز بعد مثل خـورشیـد دوبـآره آسمـآن قلبَـم رآ روشن کرد

شب همـآن روز مثل مـآه فـآنوس تـنهــآییش  شدم


ـروز بعدچشمــآنَم را بستــ و گفت بیــآ   ...   تـآ کجـآ؟ ناکجــآ...!

شب همـآن روز دنبــآلم می گشـتــ   ...   گمش کرده بودمـ..


ـروز بعد همـرآهِ نسیــم قــآصدکی کنــآرم نشست

بوسیــدمش و گفتم پیغــآم من دلتنگی ست...برســآن

شب همـآن روز بــآز بـآرآن بآریــد   ...  نکنـد چشــم هـآیش..؟

 

و همچنــآن روزهــآ و شبـ هــآ می ـآینـد و می روند..


من چشــم به آسـمـآن می دوزم   ...   ـاو دل به دریــآ می سپـآرد..

من ســآز دلتنگــی کوکــ می کنـم   ...   ـاو ترآنـه ی امیــد می خـوآند..

                      من دوستش دآرم   ...   ـاو دوســتم دارد..

                                       مــآ هنـوز عــآشق همیـم.. :)

                                              از پـسِ روزهــآ و شبــ هــآ..


            

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

عزیزم قالبت حرف نداره!! منم برا وبم میذارم که بشیم عین هم!

خوشحالم که دوست داشتی
خیلی جالبه که قالبامون عین هم باشه...:*

fatima جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.fatima444.blogfa.com

سلام با معرفت آپم سر بزن.

نادم شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

بـــ✿ــــツــــ✿ــــلآ دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 07:38 ب.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com/

آن روزها
به تو فکر می کردم
ماه را نگاه می کردم
و دلم روشن بود ...

این روزها،
دروغ چرا ؟!
ماه را نگاه می کنم
به تو فکر می کنم
و دلم خاموش است ..

{ داوود گراوند }

بـــ✿ــــツــــ✿ــــلآ پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com/

اگر لاک‌پشت بودم...

چه قدر خوشبخت می‌شدم!

می‌توانستم به ‌آرامی از تو دور شوم...

به‌ آرامی!

رسول علی پور

Mahdis دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 04:24 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com/

این آهنگ منو دیوونه میکنه
خوش نیومدم؟؟

منو هم دیوونه میکنه !
دیوونه هم که چو دیوونه ببیند خوشش آید..!
پس خوش اومدی خانوم خوشگله..:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد