روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

372


ای لبت از هر چه باغ سیب , شیرین بیش تر

کی به پایت می شود افتاد از این بیش تر ؟

ترس دارم عاشقانت مست و مجنون تر شوند

روبروی خانه ات بگذار پرچین بیش تر!

ماه سیری چند!هر شب با وجودت ای پری

موج دریا می رود بالا و پایین بیش تر

وصف آسانی ست... هر چه خنده هایت کم شوند

شهر پیدا می کند شب گرد غمگین بیش تر

آن بهاری که نسیمت را ندارد بهتر است

هر شب عیدش ببارد برف سنگین بیش تر

خواب دیدم (نیستی) تعبیر آمد (می رسی)

هر چه من دیوانه بودم ابن سیرین بیش تر!

علی سلیمانی


____________________

پ.ن:

بیت اخر جواب شعر روی دیوارت..

نظرات 3 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:36 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد
دور فلک و عرش برین می‌گردد
خورشید، جمال مجتبی را دیده است
حیران شده است و این چنین می‌گردد
میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

elgha یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

بزرگی میگفت:قبل از خریدن کفش تن تاک تو رابطه با همسرم مشکل داشتم...
نمیتونستم درکش کنم وقتی حرف میزد هیچی نمیفهمیدم ایجاد رابطه باهاش برام سخت و
کسل کننده بود
ولی بعد از خرید تن تاک مشکلم حل شده
دیگه هر وقت میخواد حرف بزنه با همون تن تاک میکوبم تو دهنش. این محصولو به همه
پیشنهاد میکنم:))

بیت اخر فوق العاده بود




این همه بیداد را بی دال کن... بیا!


ممنون از حضورت
باران باش ولی هرگز بارانی نباش :)

ماهی همیشه تشنه ام
در زلال لطف بیکران تو
می برد مرا به هر کجا که میل اوست
موج دیدگان مهربان تو...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد