روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

364


لبـ هاـی تـو
     شبیه مسئله هاـی ریاضی
                                       شیرین اند...
و من دلــَم می خوآهـــد    

   هر بـار

         از راهی تازه

                 امتحانشـان کنم!

(احسان نصیری)

نظرات 2 + ارسال نظر
بـــ✿ــــツــــ✿ــــلآ چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com/

دیـــوانگی ها گــرچه دائم دردسـر دارند
دیــوانه ها از حال هم اما ... خبــر دارند

آئیــنه بانو ! تجــربه این را نشان داده :
وقتی دعاها واقعـــی باشند اثــر دارند

تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است
اصلا تمام قرص ها جز تو ضـــــرر دارند

آرامش آغــوش تو از چشم من انداخت
امنیتی که بیمــــه های معتبــر دارند

"مردی"به اینکه عشق ده زن بوده باشی نیست
مردان ِ قدرتمند تنهـــا " یک نفـــر " دارند

بهـــتر ... فرشته نیستم ؛ انسان ِ بی بالم
چــون ساده ترکت مــی کنند آنان که پـَـر دارند

می خواهمت دیوانه جان! می خواهمت...ای کاش
نادوستــانم از ســر ِ تو دســت بــردارند

امید صباغ نو

قربانت دوست با ذوق من...

مُهندس مائِدِه جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.ambrosia1997.blogfa.com

اَگه مَن باشَم که اَز هَر راهِ حَل به بُن بَست میخورَم :|

وا چرا؟!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد