روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

224*

دلم پریدن میخواهد.. 

از قفس تنگ ٫دلتنگی٫ 

           تا باغ پر طراوت ٫دیدار٫ 

آنجا که نگارم عطر بهار می پاشد بر شاخه های خشکیده احساسم.. 

 

دلم رسیدن می خواهد... 

از جاده غریب ٫خداحافظ٫ 

         تا کوچه آشنای ٫سلام٫ 

آنجا که چشمان مهربان یارم لبخند میزند به انتظار بی انتهای چشمانم... 

 

دلم هوای سفر دارد... 

از کویر تشنه تنهایی تا دریای بی نهایت عاشقی 

                    از رویاهای نزدیک  تا آرزوهای دور 

از سردی غمگین دستانم تا گرمی شورانگیز آغوشت 

                                        از خودم تا خودت.. 

دلم هوای سفر دارد 

            هوای پریدن 

                هوای رسیدن..

نظرات 1 + ارسال نظر
Meisam شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://shopper.vcp.ir

سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و بروزی داری . . .
خوشحال می شم با درخواست تبادل لینکم موافقت کنی
اگه موافق بودی منو با عنوان "فروشگاه برتر" ثبت کن و بهم خبر بده تا با هر عنوانی که خواستی ثبتت کنم . ..
shopper.vcp.ir
rziba73@yahoo.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد