روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۶۵*

قبل از دیدنتـــ 

ـمُدآم طرح و نقشــه مے ریزم!____

ـببوسمتــــ .... 

ـبغلت کنمــ ....  

 

میدآنے؟؟
ـدیدنت همه ے خیــــآلآتم را به گند مـے کشد! 

ـو فقط مشتے حسرتــــ دردآور  برآیــــم مے مآند....    

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

زندگی قصه تلخیست که از آغازش بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم

همراز پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام
اربعین حسینی تسلیت باد
ممنون که سر می زنین
مطلب جدید نوشتم اگر تشریف بیارین خوشحال میشم

مهدیس جمعه 15 دی 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

ای بابا یکی از همونا گریه آدمو درمیاری

سلام ... بی معرفتم خودتی ...

مائده شنبه 16 دی 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم

وقتـــــے

از ارتفاعــــات لبانــــــت

به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم

چـــه سقــــوط دلنشینــــے !

راستــــے میدانستــــے

پــــــــــــــرواز را تـــو یـــادم دادے؟؟....

مائده شنبه 16 دی 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

هـ‗__‗ـــم آغوش در آغوشـ‗__‗ـــم بگیر

در ایـ‗__‗ـــن هواے دلگـ‗__‗ـــیر مرا محکم بفشـ‗__‗ـــار

بـ‗__‗ـــﮧ من ببخش نوازش دستانـ‗__‗ـــت را

با تصنیف دوستـ‗__‗ـــت دارم لـ‗__‗ـــب هاے شیرینت

و بگذار مـ‗__‗ـــن نیز تو را در آغـ‗__‗ـــوش بگیرم

و لـ‗__‗ـــب بر لب هاے تـ‗__‗ـــو بگذارم

تا دریابے کـﮧ چـ‗__‗ـــقدر " دوسـ‗__‗ـــتت دارم"

مائده شنبه 16 دی 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

بودنــَت رآ دوــــت دآرَم !

وَقـتے پـَنجـــﮧ دَر کــَمرَم حَلقـــﮧ مے کُنے

و بــﮧ آغوشـَت سفت مرآ مے فشآرے

و وآدآرَم مے کُنے

کـﮧ بــﮧ هیــچ کـَس فکر نکنَم

جـــُــــز تـــ♥ـــو ..

سمانه شنبه 23 دی 1391 ساعت 07:59 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

بـه بودن ها ، دیـر عـادت کن
و بــــه نبــودن هــا ، زود …!
آدم ها ، نبودن را بهتر بلدند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد