روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

تمامــ آن از آن توستــ !

دلمــ را که مرور میکنمــ

تمامــ آن از آن توستــ !

فقط نقطه ای از آنـ خودمــ ...

روی آن نقطه همــ

میخــ میکوبمــ

و قابــ عکســ تو را می آویزمــ ! 
 
 
پ.ن:عاااااااااااااااااااااااااشقتم!
نظرات 7 + ارسال نظر
behzad دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://shadmehr-music25.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
با تشکر مدیر وبلاگ : بهزاد
آدرس : http://shadmehr-music25.blogsky.com
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

مهدیس سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 06:38 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

من قالب قبلیو میخوااااااااااااااااااام
سلام دوسم

افسانه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

تا کوچ اینــهمه رخوت و تنـــهایی

به شانـــه ی کدام مهری می تــــوان آویخت؟

و دست کدامیـــن مهتــــاب را

تا پیـــوند طلوعــی دیگر

می تــوان گرفت؟

پــرسه ی بیـــهوده ایــست

ایــن حوالی

رخـــوت و تنــــهایی

درد مشتــــرک آدمهـــاست

☪✘тαñнα ȧнɢħ✘☪ جمعه 10 آذر 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد

میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...

تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد

•.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••.✦.••

سلام عزیزم.آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.....
منتظر نظرت هستم....حتما بیا!

√ اِمــضـ ــآ √:

☪✘тαñнα ȧнɢħ✘☪

مائده یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

حس ّ ِ تقدس

در رگهایم می دود ؛

وقتی به مذهب ِ تو

عاشق می شوم

و

دل و دین می بازم ...

مائده یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 04:25 ب.ظ


دوستت دارم" غوغا می کند




به شرطی که




از بین لب های "تــو" آمده باشد




نشسته باشد روی دل "من" . . .

مائده یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !



یک طور دیگر!



جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !



یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !



دلم می خواهد نامت را صدا کنم !



یک طور که دلت قرص شود که من هستم!

دلم قرصه عزیزم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد