روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۴۰*

خواستم عشقش را پنهان کنم تا کسی راز دلم را نداند! 

آن را در چشم هایم جای دادم 

               اشک شد و رسوایم ساخت... 

زیر زبانم پنهانش کردم 

                شعر شد و بر زبان ها افتاد! 

در خلوت قلبم نهانش کردم 

    آتش شد وداغ بر سینه ام نهاد٬انگشت نمای مردم شدم! 

حالا من مانده ام و  

        چشمی گریان 

                زبانی نالان 

                            قلبی سوزان 

                 و وجودی که این عشق را فریاد می کشد...!

نظرات 3 + ارسال نظر
mahdis چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

vaaaaaaaaaaaaaaaaay aziiizaaaaaaaaaam
in kheiliiiiiiiiiii khub boooooooood ...
khoshbakhtane akhare haftasoooooooooo

خوش بگذره اخر هفته خانومی

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

این روزها منتظرم ...
که یکی صدام کنه ...
.
.
.
هی!
بیدار شو ...
بریم ...
تموم شد

✿✿✿✿✿❤❤✿✿✿✿✿

نترسید لو نمیرید که با اسم *// نظر گذاشتید!!!!
خیلی خوشگل بود.من شایدِ دومی رو هم تو یکی از آپام گذاشته بودم.فقط بخاطر شما

سمانه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

با تو

تمام دست فروش های شهر را خوشحال میکنم

با گل هایی که پای تو خواهم ریخت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد