روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۳۰

میتــرســم…

کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد

نغمــه ِ دلـت را بشنــود

و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!

چـه احســآس ِخـط خطــی و مبـهـمـ یسـت!

ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن … 

   

  

رویا هایی هست که هرگز تعبیر نمی شوند…

اما همیشه شیرین اند…

مثل رویــــای داشتن تـــــــو…

مثل غرق شدن من ،در بوسه های داغ و تب دار تــــــــو…

   

 

 سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،

تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…

نزدیک تر از من به خودم…!  

  

 

طعم سیب میدهد لبهایت

و من گناه کارترین حوای زمینم

بهشت همین جاست

در آغوش تو…

با لب های ممنوعه ات… 

  

  

دیگر از آن لبخندهآ

آن هم ناگهآنی ،

نثآر چشمهآی…

بیقرآرم نکنی،،،

دلـــــــــــــــــــم

طاقت این همه عآشقی را ندارد… 

 


خواب هایم بوی تن تو را می دهد

نکند…

آن دورتر ها…

نیمه شب…

در آغوشم میگیری…!  

 

  

  

                 

نظرات 14 + ارسال نظر
'گیسووووووووووووو یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

خدایییییییییییییی بااینکه همشون بالای 18سال بودن ولی قشنگ بودن مخصوصن اولییییییییییی بایکی مونده به آخری.. چه احساس خط خطی و مبهمی است این عاشقانه ی حسود من..بنظر من اسم اینو حسودی نمیشه گذاشت چون همه ی آدما همینجورین وقتی کسیودوس دارن میخوان فقط واسه خودشون باشه.. همون غیرته دیگههههههههههههه...........

بابت بالای18ساله بودنشون معذرت میخوام!
ولی آدم که نمیتونه همه حرفای دلشو سانسور کنه...
خودمم این دوتا رو بیشتر از همشون دوس دارم
سلیقه هامون خیلی نزدیک به همه ها!!
وقتی کسی رو دوس داری....همیشه بیقراری ...

مائده دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.ambrosia1997.blogfa.com

آخ...
اینا چیه نوشتین...
دلم پرپر شد با خوندن هر کدومش...

فدات بشم
نمیخواستم ناراحتت کنم
چرا اینقدر من بدم؟!!!

گیسووووووووووووووو دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

عزیزم باعث افتخارمنه که سلیقم شبیه تو باشه... واای خیییییلی قشنگ بود این پستت.............مرسیییییییی

فداااااااااااااات

مهدیس دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

جانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یالان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه چیه؟!
ادم نمیتونه اهنگ ترکی گوش بده؟!!
اتفاقا خیلی دوس دارم این آهنگو
آره یالان...
یعنی دروغ..

☪✘тαñнα ȧнɢħ✘☪ دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.vahid1362.blogfa.com

_$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$

روز دخـ ــتر رو به هـ ــمه دختــرای خوشـ ــگل وبلاگــ ــمون تبریـــک میگمـــ.

√ اِمــضـ ــآ √:

☪✘тαñнα ȧнɢħ✘☪

دخترای خوشگل وبلاگتون؟!!!
ممنون از لطفتون آقا وحید!!

Maryam دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://mary-joooon.blogfa.com

salaam..

linkat kheili ziadan?

مائده دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.ambrosia1997.blogfa.com

هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است
این روزها دیگر پشت پنجره می‌نشینم و به استقبال باران می‌روم.
می‌دانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است
می‌دانم یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است، کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد
می‌دانم تمام می‌شود و ما رها می‌شویم؛ پس بگذار بخوانم:
اولین عشق من و آخرین عشق من تویی نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی...

.........

Maryam دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

age mitooni linkato tooye posti chizi bezar bede behem

be html tabdileshun mikonam, ba'd bezaresh tuye codet

همثانیه دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام
زیبا بود

سلام
و ممنون...

همثانیه دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

خیلی زیبا بود
میلاد کریمه اهل بیت مبارک
مخصوصا بر دختران پاک ایران

همثانیه دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

کم پیدا شدین
به ایمیل هم که سر می زنیم خبری نیست

کم سعادتی ماست
یه مدتیه روزه گرفتم!!

همثانیه دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

باشه در عشق بهشت را تجربه کنید
ما به جهنم

بیش از این شرمنده نکنید

گیسووووووووووووو سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

ایشششششششششش چرا آپ نمیکنی؟؟؟ دارم میگم از اول مهر دیگه نمیتونم زیاد بیاماااااااااااا....حالا آپ نکن...

داشتیم گیسو جون؟!
مهدیس خانوم که میگه زیادی آپ میکنی!!
تو هم اینجور..
به ساز کدومتون برقصم؟!
روح و روانم یه کم آشفته ست نمیتونم!!
ولی واسه گل روی تو چشم

سمانه چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

گاهی تمام من به تو تبدیل می‌شود

وقتی به داستان نگاه تو می‌رسم

یکباره شعر وارد تمثیل می‌شود

عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود

آپم خوشحال میشم سر بزنید


به روی چشم گلم..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد