روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۲۸*

با این که قصه عشق ما پایان خوشی ندارد  

ولی آنقدر زیباست  

که کودک دلم هرشب با تکرارش به خواب می رود  

                                شاید رویایت را ببیند...  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گیسووووووووووووو جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

وااااااااااای خیییییییییییییییییییییلی قشنگ بود... حرفای من رویایی میدونم اما...من ازتمام توهمین رویا رو دارم... برام دعاکن....خییییییییییلی نیاز دارم... انگار تو برزخم... میخوام یه تصمیم بگیرم که ممکن سرنوشتمو کلا عوض کنه...

گیسووووووووووو جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

راستی بگم این تصمیمم راجع به درسه یه موقع فکر بد نکنی در موردم...هم من هم مهدس باید تصمیم بگیریم.....

نه گلم
میدونم تو هم مث خودمونی!
ایشالا که موفق باشی
برات دعا میکنم

احسان شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.one-love.mihanblog.com

پنجره ای میخواهم
روبروی چشمانت
باغجه ای باشد
پر از رویا
پر از گل.
و شبنم های عاشق
به رسم رنگین کمان
از زاویهء چشمانت تا آسمان رویایم
فریبانه دلنوازی میکنند

خیلی زیبا بود..

احسان شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.one-love.mihanblog.com

سلام

چرا نمیشه نظر خصوصی بذاری؟

الان من بخوام یه سوال خصوصی بپرسم باید چکار کنم؟

آره اون عکس خودمه

۳۱ شهریور آپ میکنم آخه مناسبت داره

اینو باید از بلاگ اسکای بپرسی
هر وقت سوال خصوصی داشتی بالاش بنویس خصوصی!کاری نداره که!!

سمانه شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://parastesh1.blogsky.com


ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست

سر نهم در خط جانان جان دهم بر بوی دوست

من نشاطی را نمی‌جویم به جز اندوه عشق
...
من بهشتی را نمی‌خواهم به غیر از کوی دوست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد