روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۱۹۳*

قلبم رو تبعید میکنم به یک جای دور!

شاید عاقل بشه وسربه راه!!

خسته شدم از بس به بهانه عاشقی خطا کرد!

از بس تو این سینه لرزید وبیقراری کرد!

از بس شور زد و دلواپست بود!

از بس برای دیدارت نقشه کشید!

از بس... 

 

آه...قلب بیچاره ام گناهی نداشت جز عاشقی...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیس پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://manodoostam.blogsky.com

نههههههههههههههههههه............
ولش کن ......... خوب حالا مگه قلبت عاقل بشه چی میشه ؟؟؟؟
بزا خوش باشه ....
منم همینجوریم بابا ....... می لوله واسه خودش اونجا....... کاریش ندارم ..........

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.ولی اگر تبعیدشم کردم به یه جای خیلی خیلی دور ولی بازم سر به راه نشد چی؟من صدها بار این کارو کردم ولی باز برگشتم سر جای اولم.

این نظر رو تو نوشتی مائده؟

کیانا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام من کیانام تازه وبتونو پیداش کردم خییییلی قشنگه.

نظر لطفتونه
بازم تشریف بیارین.خوشحال میشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد