روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۱۷۱*

چقدر سخته سکوت

وقتی یه عالمه حرف تو دلت انبارشده...

چقدر سخته لبخند

وقتی که ابرای دلتنگی چشمات هوای باریدن دارند...

چقدر سخته آرامش

وقتی یه دنیا بیقراری قلبتو بی تاب کرده...

چقدر سخته امید

وقتی هر روز به در بسته ی نا امیدی می خوری...

چقدر سخته شادی

وقتی غم زودتر از اون مهمون ناخونده دلت شده...

چقدر سخته عاشقی

وقتی دیوار بلند جدایی بین قلب ها فاصله انداخته...

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدیس سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://arman-mahdis.blogsky.com

از اونجایی که من رک تشریف دارم میگم با اینکه این آهنگه خیلی قشنگه من دوسش دارم و خیلی بیشتر به وبت میاد ولی من اون قبلیو بیشتر دوست داشتم ... یه حااااااااااااله خوبی داشت ... ولی خدایی (به قول گیسو) اینم خیلی قشنگه
خیلی سخته ... اصلا سختی نباشه زندگی دیگه جذاب نیست ... آخه وقتی سختی نباشه پ دیگه پشتتو به چی بکنی یا به چی بخندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهنگای وبلاگ متناسب با حال و هوام هستن.این اهنگو خیلی دوس دارم و تازگیا زیاد گوش میدم.حالا اگه زیاد باب میلتون نیس ایشالا اهنگ بعدی جبران میکنم.فعلا اینو تحمل کن خانومی تا بعد...
راستی تو وگیسو دوستید ؟فامیلید؟ که همیشه باهم تشریف میارین؟

گیسوووووووووووو سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

آره واقعاسخته باورت میشه منم یه همچین چیزیو تو دفترخاطراتم نوشتم موقعی که خیییلی ناراحت بودم... ازهمه جمله هات بهتر اینه به نظرم....چقدرسخته لبخند وقتی ابرای دلتنگی چشمات هوای باریدن دارند...

ممنون از هم دردیت.

مهدیس سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://arman-mahdis.blogsky.com

آره دوستیم یه ۳ سالی میشه ... ولی فامیل نیستیم دیگه .......... می تونم بگم تقریبا همه اونایی که میان وبم دوستای نزدیکم هستن ...ولی خوب دوست جدیدم زیاد دارم ...یه نمونش خودت
این بخاطر اینه که تقریبا همیشه تو یه تایم وارد نت میشیم میریم یکمی بحرفیم .نیس اصلا همدیگرو نمیبینیم !!!!!!!! یه عالمه حرف نگفته رو دلمون می مونه !!!!!!!!!و آخرش هم پس از چندین ساعت و با اختلاف چندین ساعت!!!!!!!!!!! گیسو جونم زودتر از من رضایت به رفتن میده...
راستی حاااااااااااااااالو هواتو دوس دارم چون با اون یکی بعد روحیم می خونه........ بعدشم من که نگفتم این آهنگ بده اتفاقا خیلی هم قشنگه به وبت هم بیشتر از اون میاد (خوبه اینا رو گفته بودم اینهمه عصبی شدی) ولی اون آهنگ حااااااااال خوبش بیشتر از این بود ....

منم خوشحالم که دوستای جدیدی مث شما پیدا کردم..
با کدوم بعد روحیت؟! بازم خداروشکر با یه بعدیت می خونه !شرمنده دوست و رفیق نمیشیم!!
بابا من که عصبانی نشدم.حرف تو دهن ادم میندازیا !!!
راس میگی اون اهنگ مثبت تر بود این یکی غمش خیلی بیشتره...

مهدیس چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://arman-mahdis.blogsky.com

شخصیت من یکی چند بعد داره ...
یکی مربوط به اونیه که باعث میشه همش بخندمو همرو بخندونم .. یکی اونی که باعث میشه شعر بگم و متن بنویسم ...
این دوتا رو داشته باش تا بعد ..

وای ابعادت زیاد نشه نمیتونم ظرفیت شخصیتتو حساب کنم!!!
همه که مث شما رشته ریاضی نیستن!!
منو که میبینی دو کلاس اکابر اونم عهد جوونی خوندم!!!
پس ساده باش تا حل کردنت اسون باشه..
قربون مهدیس جون

گیسووووووووووووو چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

میشه تو ام ازخودت به مابگی؟باباآخه حتی اسمتم واسه ما یه نقطه ابهام شده؟؟؟

هنوز مونده من ماهیتم رو براتون رو کنم!!!
اول اسمامون که بالای لوگو هست.میتونید حدس بزنید
ببینم هوشتون در چه حدیه!!!!

سام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

واسه من که سخت نیست سکوووت فقط حسه خفگیش آزار دهندس

خب دیگه سختیش یعنی همین!!

سمانه پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

دلـَ م را بهـ شیشه ے عطرهآیم خوش کرده اَم

همآن هآیے که هر کدامشان ،

یک / خاطــِره / را برایم تداعے مے کنند ؛

یک با هم بودن را ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد