روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۱۶۹

  

 

بهار است و هوا پر شده از  

*دوستت دارم* هایی که به دست باد سپرده ام.. 

                                   کاش پنجره اتاقت باز باشد..

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://hr-memories.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
مثل همیشه زیبا بوداااااااااااا
این عکس خوشکل رو دزدیدمش
چون حسابی قشنگ بود و به دلم نشست
موفق باشی
مزسی که بهم سر میزنی

گیسوووووووووووو یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

خییییلی قشنگ بود....یه چیزی بگم؟اول که متنای قشنگتو خوندم گفتم این 100%دختره اما الان فک میکنم شاید اشتباه میکردم آخه یه چیزایی باهم نمیخونه این وسط ..خدایی دختری یا پسر؟؟گفتم خدایی....

عجب مساله دار شدیم الکی!!!
به خدا پسر نیستم!!!!

گیسووووو یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

مرسی که جواب دادی...

سام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد